Hol vásárolhatók meg a Globero bútorai?

A Globero közvetlen importőr, több évtizede jó kapcsolatban vagyunk a gyártókkal. Vevőinknek széleskörű szolgáltatást kívánunk nyújtani, ennek érdekében a bútorpiac legnagyobb szakmai vásárain, kiállításain részt veszünk, folyamatosan figyeljük a bútor lakberendezési és design trendeket. Bútorainkat megtalálják az ország legjelentősebb bútoráruházaiban és honlapunkon online is megvásárolhatják. Pécsi bemutatótermünkben gondoskodunk a forgalmazott termékeink színvonalas bemutatásáról és a személyes, telefonon történő korrekt, szakszerű tájékoztatásról.

Globero termékválasztéka miért ilyen szerteágazó?

Vásárlóinkat a lakberendezés területén teljes körűen szeretnénk kiszolgálni. A vásárlóink elsősorban nem egyedülálló bútorokat, tárgyakat keresnek, hanem lakberendezési megoldásokat. A Globero kínálatában a kültéri bútorok mellett helyet kapott a belső tér berendezése is. Magas minőségű tömörfa és bőr beltéri bútoraink már önmagunkban is otthonuk dísze lesz, azonban design lakberendezési kiegészítőinkkel és egyedi Globero-art megoldásainkkal igazán lenyűgöző hangulatot teremthet. Vásárlóink széles kínálatból választhatják ki a számunkra legkedvezőbb megoldást, igényeik és ízlésük szerint. Termékválasztékunk anyaga, stílusa szerteágazó, a minőséget szem előtt tartjuk.

Hogyan tudja a garanciát érvényesíteni?

A Vevő felelőssége a megrendelt termék átvételekor ellenőrizni a termék minőségét és csak a kifogástalan minőségű terméket köteles átvenni. Ha a terméken sérülés észlelhető, feltétlenül szükséges a kiszállítóval a jegyzőkönyv felvétele a rongálódásról, vagy az áru átvételének elutasítása. A termékek garanciális feltételei és időtartama megtalálható a honlapunkon és sok esetben a termékleírásoknál is. A garanciaidő a termék gyártójától, valamint a felhasználástól függ. Nem rendeltetésszerű használat esetén a termékekre garancia nem érvényesíthető. A garancia kezelése Magyarországon, a Globero Kft által történik.

Mennyire időjárásállóak a Globero kültéri bútorai?

A termékleírásoknál megtalálja a termékeink időjárásállóságát és a tárolásra, ápolásra vonatkozó információkat. Sok olyan bútort forgalmazunk, melyek egész évben kint tarthatók, akár 12 hónapon keresztül is és ez a bútorok élettartamát nem befolyásolja. A télre kint hagyott bútorok piszkosabbak lesznek, ennek elkerülése végett megoldásként javasoljuk takaróponyváinkat, melyekkel védhetjük a kertben hagyott bútorainkat.

Utánvét (készpénzes fizetés)

A megvásárolt termékek árát a futárnak kell kifizetnie az átvételkor, készpénzben (Forint). A fizetés számla alapján történik, melyet papír alapon a futár visz el önnek a termékkel egyidejűleg. Amennyiben elektronikus számlát is szeretne kapni, úgy azt online továbbítjuk.

Banki átutalás

A banki átutalással történő fizetés az előleg bekérő alapján történik, amelyet e-mailben küldünk ügyfeleinknek a rendelés leadását követően. A kiszállítási folyamat azt követően indul el, hogy a termékek vételára a díjbekérőn feltüntetett bankszámlán jóváírásra kerül. Banki átutalással történő fizetés esetén a jóváírás, banki szolgáltatótól függően, több napot is igénybe vehet.

Bankkártyás fizetés

Bankkártyás fizetés választása esetén átirányítjuk az OTP Mobil Kft. simplepay.hu oldalára. A simplepay.hu a sikeres vásárlásról tájékoztatást küld részünkre, a kiszállítási folyamat ezt követően indul el.

Szállítási feltételeinkről ide kattintva olvashat bővebben.

Hogyan működik a házhozszállítás?

Az Ön által megadott magyarországi szállítási címre szállítjuk ki bútorainkat. A termékeink egy részét a csomagban lévő összeszerelési útmutató alapján könnyen összeszerelheti. Nagyobb értékű Prémium kültéri és beltéri bútorainkat összeszerelt állapotban, hibátlanságát gondosan ellenőrizve adjuk át vevőinknek és erre garanciát is vállalunk. Szállítóink az Ön által kívánt helyre teszik le otthonában a nálunk vásárolt termékeket.

Ha adatai biztonságához kapcsolódó kérdései vannak, kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat.

Az Általános Szerződési Feltételekről ide kattintva olvashat bővebben.

    Kérdése van? Írjon nekünk!

    Ha nem kapott választ a kérdésére, kérjük írjon nekünk. Örömmel válaszolunk a kérdésére. (Jellemzően néhány órán belül, legkésőbb 1 munkanapon belül válaszolunk!)